۶ ماده غذایی را برای حفظ شادابی پوست، به صبحانه بیفزایید

 

  • ۶ ماده غذایی را برای حفظ شادابی پوست، به صبحانه بیفزایید
  •  

    ۶ ماده غذایی ra بــرای حفظ شادابی پوست؛ be صبحانه بیفزایید

    سلامت نیوز: دنبال کردن یک رژیم غذایی متعادل و مغذی می تواند راهی بــرای جلوگیری از چین و چروک های صورت؛ افزایش رطوبت موها و ترمیم سلول های آسیب دیده در سراسر بدن شما باشد.

    به گزارش سلامت نیوز be نقل از آوای سلامت ازpreventionاضافه کردن ویتامین ها؛ مواد معدنی و دیگر مواد مغذی be وعده صبحانه؛ نشانه های پیری ra be طور معجزه آسایی از شما دور می کند. در اینجا ۶ گزینه غذایی ba خاصیت ضد پیری در وعده صبحانه؛ معرفی شده است:

    گردو: منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا ۳ بــرای مرطوب نگه داشتن پوست و مو است. گردو از ویتامین ای نــیــز سرشار است؛ آنتی اکسیدانی ke منجر be تعمیر سلول های سراسر بدن می شود. املاح معدنی موجود در گردو از جمله مس؛ موجود تقویت تراکم استخوان ها می شود.

    بلغور جو: جو از شاخص گلیسمیک پایینی برخوردار اســت و مصرف آن در وعده صبح be کاهش کلسترول؛ بهبود هضم غذا و حفظ وزن در محدوده سالم کمک می کند. مصرف جو بــرای کاهش سرعت تشکیل چین و چروک های صورت مفید اســت و باعث کاهش التهاب بدن و کاهش قند خون نــیــز می شود.

    جوانه بروکسل: منبع خوبی از ویتامین آ بــرای مرطوب نگه داشتن موها و پوست است. ایــن گیاه منبع عالی از فولات نــیــز بوده و مصرف آن از اثرات مضر نور خورشید be طور چشمگیری جلوگیری می کند.

    کیوی: کیوی سرشار از ویتامین ث بــرای تولید کلاژن پوست اســت و مطالعات منتشر شده در مجله آمریکایی تغذیه بالینی نشان داده ke دریافت سطوح بالای ویتامین ث منجر be کاهش چین و چروک های صورت و خشکی پوست می شود. ویتامین ث یک آنتی اکسیدان قوی بــرای مبارزه ba رادیکال های آزاد ناشی از استرس های محیطی از جمله اشعه ماوراء بنفش خورشید و آلودگی هوا نــیــز هست. کیوی ra be همراه ماست یونانی ke سرشار از پروتئین اســت و بلغور جوی دو سر ke منبع غنی از منیزیم محسوب می شود؛ در وعده صبحانه میل کنید.

    ماهی قزل آلا: ایــن نوع ماهی منبع غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ بــرای تقویت پوست و افزایش انعطاف موها است. تحقیقات نشان می دهد ke امگا ۳ be حفظ توده عضلانی؛ ترمیم بافت و تولید هورمون کمک می کند. اضافه کردن ماهی be رژیم غذایی صبحگاهی be همراه آووکادو ke غنی از ویتامین ای بوده و از شما در برابر اشعه یو وی آفتاب محافظت می کند؛ بسیار سودمند است.

    کلم پیچ: کلم پیچ از سبزیجات تیره رنگ قدرتمند ba خاصیت آنتی اکسیدانی است. ویتامین آ موجود در ایــن سبزی be تولید سبوم کمک می کــنــد و منجر be افزایش رطوبت موها می شود. علاوه بر ایــن کلم پیچ منبع غنی از ویتامین ث نــیــز بوده و be تولید کلاژن؛ کمک می کند. کلم پیچ ra همراه ba تخم مرغ بــرای حفظ سلامت پوست؛ تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش توده عضلانی be وعده صبحگاهی تان اضافه کنید./

    http://www.salamatnews.com/news/230205/۶-ماده-غذایی-را-برای-حفظ-شادابی-پوست-به-صبحانه-بیفزایید

  • مطالب سایت های دیگر :
  • در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

    CLOSE
    CLOSE